Stor tilfredshed med Borgerservice




Kommunens borgere giver gode karakterer til Borgerservice i en ny undersøgelse af serviceniveauet.

En undersøgelse af Borgerservice i november 2009 viser, at otte ud af ti borgere vender tommelfingeren op, når de bliver spurgt, om de er tilfredse med betjeningen i Borgerservice. I år var undersøgelsen gjort mere enkel, så borgeren kun skulle svare på, om de var tilfredse eller utilfredse med deres besøg i Borgerservice.

Borgerne giver udtryk for, at det er vigtigt, at de får besvaret deres spørgsmål ved første besøg i Borgerservice, Ni ud af ti borgere kan forlade Rådhuset med en færdigekspederet sag efter et enkelt besøg eller med beskeden om, at deres sag bliver løst, uden at de skal møde personligt op igen.

Udover at kaste lys over borgernes mening om betjeningen i Borgerservice er formålet med undersøgelsen at forbedre og udvikle afdelingens tilbud og borgernes tilfredshed. Gladsaxe Kommune gennemfører jævnligt undersøgelser af brugerens tilfredshed -den første af slagsen blev gennemført i 2006.

Skriv et svar